Blog

Fila invázió?

A HVG cikke fontos témát boncolgat. Egy 100 év alatt felépített márkanév is eljátszható egyetlen rossz marketing kampánnyal?

A Branding.hu tömör válasza: IGEN!

Mostanában már sok példával találkoztunk, amely a gondosan felépített márkanevek értékét veszélyeztetik. Az online térben, a közösségi médiában futótûzként terjedhet a negatív hír is. A Márka részérõl ezeket késlekedés nélkül és közvetlen módon kezelni kell, biztosítva a közösséget arról, hogy milyen lépéseket tesz a probláma megoldására.

Egy esetlegesen utólag hibásnak tekintett üzleti vagy marketing döntés esetén sincs még veszve minden.
Ha azt látjuk, hogy az akció talán visszafelé sült el, ismét a legfontosabb a gyors és határozott kommunikáció. A Márka iránt elkötelezett hívek számára szükségesek az õszinte és korrekt válaszok!

A teljes cikk itt olvasható:
http://hvg.hu/panorama/20110824_ciki_vagy_nem_a_fila_taska