Facebook - Instagram bolt
Dinamikus hirdetések Facebook bolt, katalógus alapján
A Facebook/Instagram Boltok igazán ütős párost a Hirdetésekkel alkotnak. Mutatom, hogyan:
Jelentem, nőtt a hőmérséklet! A tegnap 2 C° után ma 3 C° fogadott fent. A köd mondjuk változatlan.
A Facebook/Instagram Boltok igazán ütős párost a Hirdetésekkel alkotnak. Mutatom, hogyan:
Biztosan hallottál már a dinamikus hirdetésekről. Ezeknek az a lényege, hogy nem egy vagy több konkrét képet/videót teszel a hirdetésbe, hanem egy halmazt adsz meg, és a Facebookra bízod, hogy a lehetséges verziók közül melyiket mutatja egy adott felhasználónak. Mivel a Facebook mindent tud a felhasználóiról, Te meg kevesebbet, ez mindenképpen hatékonyabb módszer. A dinamikus hirdetésekben szereplő verziókat pedig külső adatforrással is megadhatod.
Namost.
A Boltban létrehozhatsz terméksorozatokat. Ezeket összeállíthatod manuálisan, vagy akár szűrőfeltétel alapján: "a férfi nadrágok 15.000 Ft alatt, amelyekből van készlet". Mivel a Boltod készletét teljesen automatizáltam frissítheted a webáruházadból - a tegnapi sétán megbeszélt módon adatcsatorna fájlokkal -, így a szűrőfeltétellel összeállított terméksorozataid az automatikusan frissülhetnek.
Igen, jól sejted:
A Bolt terméksorozatait megadhatod a dinamikus hirdetések adatforrásának. Így egy elindított hirdetés minden további beavatkozás nélkül képes mindig azokat a 15.000 Ft-nél olcsóbb férfi nadrágokat hirdetni, amikből van készlet.
Sőt:
Ehhez teszi hozzá a Facebook a saját tudását: ha gondoskodtál róla, hogy ugyanabból a nadrágból piros és kék is legyen a terméksorozatban, akkor a Facebook tudni fogja melyik férfinak mutassa kéket, és melyiknek a pirosat.
Zseniális, igaz?