Facebook üzleti eszközök
Példák Vállalkozáskezelő beállításokra
✔ Sétálj velem. Ingyenes!
Ma a napsütés nyert, de azért a felhőknek és egy kis esőnek voltak pillanatai.
A Facebook Vállalkozáskezelőjében világosan áttekintheted, hogy milyen Facebook felhasználóknak vagy partnereknek (például más vállalkozásoknak) adtál hozzáférést és mire, valamint természetesen ezt módosíthatod is. Ezért azért nagyszerű, mert ha a tegnap megbeszéltek szerint begyűjtötted az összes üzleti objektumodat a Vállalkozáskezelőd alá, és mondjuk egy volt munkatársadtól el kell venni minden hozzáférést - ez egy gyakori eset -, akkor itt megtéve biztos lehetsz benne, hogy nem marad ki semmi sem.
Beállíthatod a különböző felelősségi, kompetencia területeket is. Egy példa: a vállalkozásodban összesen 6 felhasználó és 1 partner vállalkozás tevékenykedhet. 3 felhasználó mindenhez hozzáfér (Ők a marketing csapatod és Te), 1 felhasználó csak az Instagramhoz (Ő egy külsős social expert), 1 felhasználó csak a Hirdetési fiókhoz (Ő a pénzügyes kolléga), 1 felhasználó csak az egyik oldalhoz a kettőből (Ő annak az oldalnak a márkamenedzsere). Az 1 partner vállalkozás pedig csak a Hirdetési fiókhoz fér hozzá (Ők egy ügynökség, akik a hirdetéseket készítik).
Vagy egy másik példa: két vállalkozást kezelsz két vállalkozáskezelőben, mert több céged van és ezt a Facebookon is szeretnéd fenntartani. Azonban ugyanazokkal a termékekkel foglalkozol mindkettőben, csak más célközönséggel. Létrehoztál az egyik Vállalkozáskezelőben egy Katalógust, hogy az ide tartozó Oldalon tudj a posztokban terméket megjelölni. Ehhez a Katalógushoz hozzáadhatod partnerként a másik vállalkozásod is, így az is használhatja az ott létrehozott Oldal bejegyzéseiben - így nem kell kétszer dolgozni és két Katalógust fenntartani.
Nálad milyen példák vannak?