Instagram sztorik

Történetmesélés? Mint egy jó sorozat: mindig várod a következő részt, és szomorú leszel, ha vége

A marketingre gyakran mondják, hogy egy történetet kell elmeséljen.


Ma újra gyönyörű időnk volt!
 
Már beszéltünk róla, hogy az Instagram sztorik célja az interakció, amit sokféle stratégiával és eszközzel érhetünk el. De végső soron miért fognak a látogatók valamit reagálni egy sztorinkra?
 
A marketingre gyakran mondják, hogy egy történetet kell elmeséljen. Többszörösen igaz ez, ha csak az Instgaram Stories-ra gondolunk.
 
A jó történetmesélés pedig olyan mint egy jó sorozat: mindig várod a következő részt, és szomorú leszel, ha vége. Legyen izgalmas, szerethető vagy hasznos - egy a lényeg: szippantsa be a látogatót és akarja a következő részt is. Ha ügyes vagy, nem neked kell összeimádkoznod egy szavazást, hanem Ő fogja várni a következőt, hogy végre nyomhasson valamit.
 
Van akinek van érzéke a sztorizáshoz, egy üzleti eseményen is könnyen elegyedik szóba mindenkivel, és kedvelt, szórakoztató személyiség. A céged márkád egyénisége fejleszthető, ezt hívják brandingnek. Ha ez rendben van, karakteresen és részletesen meg van alkotva, akkor a céges sztorizás sem lesz unalmas soha!