Karácsonyi kampányok
Vevői ajándék
Az ajándékutalvány és ajándékcsomag után ma beszélgessünk a vevői ajándékról, mint egy kiváló eszközről a karácsonyi hajrában!
Állítólag mindjárt érkezik a hatalmas eső, de a mai ebéd utáni sétát ez cseppet sem zavarta még meg.
Az ajándékutalvány és ajándékcsomag után ma beszélgessünk a vevői ajándékról, mint egy kiváló eszközről a karácsonyi hajrában!
Gyermekként talán Te is vettél cukorkát a tálból, amíg a szüleid kifizették a számlát. Ez azonnal egyfajta lojalitást alakított ki benned - és rajtad keresztül bennük is -, hiszen ide szívesebben visszatértek később. A magyarázat egyszerű: ha ajándékot kapsz, bármilyen jelentéktelen legyen is az értéke, az kivált benned egy jó érzést, azaz hálás leszel. És ahogyan arról már sokszor beszéltünk, ez vésődik be legjobban: lehet, hogy 1 év múlva már nem emlékszel arra pontosan, mit is vettél ott, de arra emlékezni fogsz, amit ajándékba kaptál.
Ráadásul, ha ügyesen adsz ajándékot egy vásárlás mellé, a márkaismertséged is növelhető. Ha a vásárló valaki másnak vesz ajándékot, de megtartja az ajándékot, vagy fordítva: magának, vagy valakinek vesz valamit, és a kapott ajándékot egy további személynek adhatja, akkor egy vásárláson keresztül kettő vagy több "vevő"-höz jutsz el.
Például ha valaki a feleségének vásárol valamit, ajándékba adhatsz egy terméket ugyanabból a kollekcióból, amit az anyósnak adhat.
Használd bátran ezt a lehetőséget, különösen a karácsonyi időszakban, és főképpen az árakcióval szemben!
Ne feledd: a Marketing Séták ingyenes, és minden nap csatlakozhatsz!
Ha nem tudsz eljönni, vagy ajándékoznál, vásárolj Marketing Séták Ajándékutalványt bruttó 19050 Ft-ért. Tartalma: 2x60 perces Skype marketing konzultáció. Részletekért írj üzenetet!